網頁

2010年1月21日星期四

土耳其扁包~Turkish Flat Bread


自助旅行土耳其時, 食得最多係平民食品~扁包, 又平又飽肚!
這食譜收埋咗好耐, 睇到d咁健康嘅歐陸式包包, 好遲疑....比較過材料, 厘個好簡單, 做型又易....
材料
高粉 250g
速酵 1tsp
糖、鹽各 1/2tsp
水 135g   (我改為150g)
olive油 50g (我改為5g黑芝麻油+30g蔔萄籽油)
生芝麻 適量
1. 搓面糰至光滑, 第一次發酵至2x大
2. 排氣, 分割6份, 做型~碌平一塊, 不限型狀, 隨心喇, 排放在焗盤等15mins
3. 面掃水, 用义穿洞, 散生芝麻
3. 預熱焗爐, 以250度高温焗至蜜糖色便可, 若15~20mins

做和焗法跟日式、港式包包不同, 只須一次全發酵, 且大火短時間烤, 包身才達到適當軟度, 已以細火長時間烤的話, 包身較乾和硬了。
油份我自行減, 且改用少少黑麻油, 搓和發酵時面糰好香麻油味, 但焗好後消失了!
我做了2個夾鷄肝醬, 可惜太少了, 味唔出, 其餘4個無餡。

沒有留言:

發佈留言

您或許對這些文章有興趣: