網頁

2013年9月6日星期五

手織淺藍色外套

膽粗粗,在網上搵來蕾絲外套織圖,原圖是只有1/3是蕾絲,2/3是平針,而且編者是大碼,我用自己方法,改變尺寸,短袖改為中袖,全蕾絲。。。

一頭衝勁,織織織,一邊織,一邊量自己身形,袖長度也是大約大約,領位由大圓改為小圓領,更啱我呢!

想快速織好,不然,一放下就放到忘記了,每天只做一件事,咁。。。也有食飯,沖涼,瞓覺和去廁所;在一星期內完成,這係我最最最快的速度了!

這件是試驗品,鈕扣位放錯了在右邊,而且邊位織得太窄,因為唔想拆開再織,算了,反正好啱身,就這樣穿著罷!

10 則留言:

  1. 織嘢,真係唔可以放下的,否則會忘記,又會唔啱手勢,真係洗濕個頭,一定要完成才可收手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講中哂織女嘅心聲,因為手上有好幾個織左唔三唔四嘅半製成品,最後都係拆拆拆。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個真係亂打亂撞出嚟,再織唔到第二次!

      刪除
  3. 愛美麗你好犀利呀!織野要好有心機和耐性架!我係翠兒呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒,歡迎光臨!新家一點簡陋,要執執呢。呢個真係亂打亂撞出嚟,再織唔到第二次!

      刪除
  4. 愛美麗,我係mary!
    你好叻呀,我剩係識織頸巾咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mary,歡迎光臨!呢個真係亂打亂撞出嚟,再織唔到第二次!

      刪除

您或許對這些文章有興趣: