網頁

2013年11月6日星期三

亜麻子牛油卷~天然酵母

 
這是我的天然酵母第四個麵包了,發力仍然很好很穩定。。。
 
今次嘗試做型,希望可練習做得快手,預測15分鐘完成,嘻嘻。。。在預定時間內完成9個牛油卷,開心!
 
 材料:

高筋粉             220g
亞麻子+筋粉=   30g
糖                       15g
鹽                         2g
奶                      122g(視乎天酵濕度而定)
天然酵母          120g
牛油                    15g
 
餡:牛油 9g
芝麻少許洒面
 
 





在雪櫃下格發了一晚




麵包組織絲絲緊扣

酵母組織也很平均
柔軟和濕潤度是速酵做唔到的。
怎算好呢!食過天酵麵包,回不了速酵麵包。。。
食了天酵麵包,我無胃氣漲,舒服多。


6 則留言:

  1. 你的亞麻子係咪已經打碎架, 我買嗰啲原粒, 好硬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原粒不會發放香味,我用高筋粉加亞麻子等同份量用攪拌機打粹。

      刪除
  2. 我d包包冇掃蛋汁架,所以焗完白雪雪

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,原來係咁,臨尾幾分鐘移上一格,會唔會焗出色呢!

      刪除

您或許對這些文章有興趣: