網頁

2013年11月1日星期五

芝麻小餐包~天然酵母


 
再接再厲,天酵繼續餵養三天,又拎120g來做麵包。
 
這個食譜是跟Allie的芝麻麵包 ,她的出品好吸引呢!
 
對天酵仍在摸索中,做些簡單的麵包,感覺安全啲。
 
拌好麵團,放室溫發了兩小時,仍未發好,但係兩小時後要出門,無辦法,唯有放入雪櫃下格繼續發,一放便是一夜;早上從雪櫃拎出來,看到麵團昨夜也在發呢。。。
 
在室溫回暖一小時後,分割成七小球(62g),休息15分鐘,我在微波爐製做了溫室32~30度,麵團發得很好。
 
 
材料:(有些少更改)

高筋粉250g,天然酵母原種120g,砂糖15g,鹽2g,
鮮奶100~150g(視扶天酵濕度來量), 有機椰子油15g

飾面:白芝麻適量

 
 
 

發了一夜
 
做型,第二次發了90分鐘,入爐後五分鐘,發得更高!
 


 今次酵母也發得很好,是自己掌控的情況,一路看著麵團在發大,心才安然些。

酵母仍然繼續餵養中,看情形它是越來越穩定地成長,泡泡大細平均些,不是初期的小小泡泡。

剛剛試食了,這是我要求的麵包質地,組織綿密有彈性,濕潤適中,微甜帶有天酵香,沒有黏牙。

我諗這次是成功罷!

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係開心呢!今次全程都發得好好。。。

      刪除
  2. 恭喜你成功整到天酵! 啲包包好多芝麻呀, 圓碌碌, 好靚仔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!真係開心呢!今次全程都發得好好, 質覺也是我想要的。

      刪除
  3. 恭喜大成功!
    圓碌碌好可愛^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!真係開心呢!終於嘗到天酵麵包!

      刪除
  4. 成功喇!好完美呀!圓碌碌長得好高好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!真係開心呢! 有了天酵,好勤力做麵包呢!

      刪除
  5. 我尋晚都用咗個米麴原種唻搓包, 但我原種份量只加咗大約粉量的20%... 而家做緊低溫發酵, 今晚放工番去先知會發點知...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做了兩次米麴原液,效果都不理想,反而用蘋果和提子原液,天酵B發得好活躍,所以,放棄再用米麴。
      預祝你成功!只放20%酵B,是做歐式麵包嗎?

      刪除

您或許對這些文章有興趣: